Retur şi garanție

Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 si OG21/1992, cu completările şi modificările ulterioare, republicată, precum şi cu modificările introduse de OUG 174/2008 si Ordonanţa 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită.


Art. 1     Obligatiile Furnizorului
– Produsele oferite sunt utilizate, testate de către specialişti, recondiţionate dacă este cazul, curaţate şi sunt vândute în stare bună de funcţionare, sau cu defectele menționate în pagina de descriere a produsului.
– Termenul de garanţie este oferit de la data achiziției (respectiv a primirii prin curier a produsului) şi se aplică în cazul defecţiunilor apărute în condiţii de utilizare normală.
– Garanția pentru produse este de 12 luni, exceptând produsele din categoria jocuri, a accesoriilor care nu sunt produse electronice si a bateriilor.
– Repararea produsului va fi făcută într-o perioadă de maxim 30 zile calendaristice de la data în care este adus la garanţie.
– În cazul în care nu este posibilă repararea sau Vânzătorul decide că este prea costisitoare, Cumpărătorului i se oferă:


o un produs similar, cat mai apropiat din punct de vedere tehnic
o un produs superior din punct de vedere tehnic, cu diferenta de pret cumunicata si acceptata de client
o despagubirea valorii produsului.


– Perioada de garanție se prelungește cu perioada cât produsul a stat în service, cu exceptia cazului in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata.


Art. 2     Obligatiile Cumparatorului
– La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte produsul in ambalajul original sau un ambalaj care sa ofere protectie echivalenta, toate accesoriile cu care a fost livrat si o descriere cat mai detaliata a defectului.
– Lipsa unuia dintre detaliile mentionate, atrage imposibilitatea noastra de a asigura garantia.
– Cumparatorul este obligat sa respecte conditiile de utilizare, intretinere, manipulare si transport ale produselor cumparate.
– Este obligatorie folosirea elementelor de cablare si conectare originale, cu care a fost livrat produsul. Alimentarea se va face doar de la prize cu impamantare.
– Cumparatorul este obligat sa pastreze intacte toate sigiliile si etichetele aplicate pe echipamente, precum si accesoriile primite odata cu produsul.
– Produsul trebuie utilizat in urmatoarele conditii: tensiunea de alimentare 210V-240V, frecventa 50 Hz +/- 2%, temperatura 10-35C, umiditate 65% fara condensare.
– Produsul va fi protejat de umezeala, fum, socuri mecanice, termice sau electrice.


Art. 3     Situaţii care pot duce la pierderea garanţiei:
– Ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe produse.
– Produsul prezintă deteriorări (ce nu erau prezente la data cumpărării), cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc sau căldură intensă, utilizare greşită sau neglijenţă, componente înlocuite, păstrarea în condiţii improprii.
– a fost utilizat împreună cu alte accesorii sau baterii în afara celor recomandate de producător sau primite împreună cu produsul.
– manipulare necorespunzatoare: urme de lovituri (ce nu erau prezente la data cumpărării), piese rupte, sparte sau indoite, conectori deteriorati.
– bateriile sunt considerate „consumabile” fiind posibil să nu mai funcţioneze în parametrii optimi, de aceea nu fac obiectul garanţiei.
– nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de transportatori.
– receptia in vederea acordarii garantiei se face la momentul in care produsul a ajuns la sediul furnizorului.


Art. 4     Alte Mentiuni
– Termenul de retur oferit este de 14 zile. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul fără menţionarea motivelor în termenul de mai sus, aplicat de la data de achiziție, primind banii înapoi în contul bancar în cazul produselor plătite cu cardul pe site sau ramburs (ori plătit cu cardul) la curier. În cazul produselor achitate cu cardul online, returnarea banilor se face prin intermediul operatorului de plați online (operațiune denumita Creditare, ce poate dura între 1 si 10 de zile în funcție de termenii și condițiile băncilor intermediare).
– Produsul poate fi returnat prin curier.Este necesar ca produsul să fie returnat în starea în care a fost cumpărat, împreună cu accesoriile oferite.
– În cazul retururilor repetate a produselor achiziționate, fără un defect real, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. De asemenea vom considera abuzive retururile repetate fără motive reale a produselor din aceeași categorie comandate online și ne rezervăm dreptul de a aplica prevederile legale.
– Vânzătorul nu este responsabil de programele software instalate ulterior de către Cumpărator, şi nici de efectele pe care le au acestea asupra produsului. Vânzătorul nu este responsabil în nici un moment de pierderea/deteriorarea informaţiilor stocate în aparat şi/sau pe cardurile de memorie. Vă rugăm să faceți back-up datelor personale înainte de a trimite aparatul la garanție sau sau returnare, pentru că se va reseta.
– Garanția se acordă doar clienților noștri, noi nefiind în nici un caz răspunzători îm fața terților care achiziționează produse comercializate de noi prin aceștia
– Prin prezentul contract, cumpărătorul își aumă obligația de a lua la cunoștință condițiile de garanție înscrise în certificatul de garanție
Prin acceptarea de către Cumpărător a prezentei Garanții, acesta certifică faptul că produsul achiziționat este conform și în stare de funcționare.

Formular de returnare poate fi descărcată de aici: Formular de returnare

LARON SOUVENIR S.R.L, CUI: 47221377,  J31/905/22.11.2022

Str. Libertatii, nr. 1, Cehu Silvaniei, Salaj, 455100, Romania

TEL: +40 (770) 858 592

E-mail: contact@laron.ro

Luni-Vineri: 9:00-18:00

Sambata: 9:00-15:00

Duminica: Inchis